Thursday, November 26, 2020

Merry Christmas ► Majo

 

Good Morning, my friends ♥

 

I don’t know, I just can’t get into the Christmas mood this year. This whole situation kind of paralyzes me.

 

Nevertheless, I have made a least one, it’s a start. It’s different, but you know me, that’s just the way it is.


 

I inked he background and stamped my beautiful ladies along with some branches on the edges. I colored their hair and added the sentiments, one on my card, the other on a piece of cardstock.

 


That was a quickie, by the number of cards I have to make, I might use these images more often and just create a different kind of cards this year, we’ll see …..

 



I have used the following stamps:

The lovely ladies from plate 1517

Pine Branches 3325

Merry Christmas 5742

Sentiment 686

Stay safe my friends, and find time to craft ♥

2 comments:

DVArtist said...

Ohhhh I flippen love this!!!!! This is the kind of card I would like. You are awesome. Hope you had a nice Thanksgiving.

רוחמה בן יוסף said...

Den som läser detta vittnesbörd idag borde fira med mig och min familj eftersom det hela började som ett skämt för vissa människor och andra sa att det var omöjligt att jag har äktenskap i sex år nu med ingen barn som läkaren sa att jag har ett lågt antal spermier så min fru ber om skilsmässa, hon var sjuk och trött på att ha varit med mig jag försökte allt mitt bästa men ingenting fungerade jag trodde att jag inte skulle träffa henne igen förrän jag träffade en gammal vän av mig som berättade om en trollkarl som heter Dr. Igbinovia, hon gav mig hans e-postadress och mobilnummer. Jag kontaktade honom och han försäkrade mig att min fru skulle återvända till mig inom tre dagar om jag bara var redo att betala de skatter som jag samarbetar med honom i bara en dag och han förberedde ett älskande och medicin för mig och den sista Han sa till mig att min fru kommer tillbaka. väldigt lustigt på morgonen kom min fru gråtande och bad om förlåtelse och sa att det var djävulernas arbete, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel, jag kunde inte föreställa mig det, men så snart jag var färdig med att skriva, två månader senare fru blev gravid det var som ett mirakel så håll inte din skam han gjorde det för mig och jag tror att han också kan göra det åt dig. Om du behöver hans hjälp kan du kontakta hans e-post: doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp eller Viber eller ringa honom nu: +2349071864129 Dr.Igbinovia behandlar också: Infertilitet, HIV / AIDS, HERPES 1/2, CANCER, Hepatit B, Om du vill bli gravid